VV Alem 80 jaar

Voetbalvereniging Alem hoopt op 1 september 2010 haar 80-jarig bestaan te vieren. Dit is een ongekende prestatie en daarom willen wij hier uitgebreid bij stil staan. Er is een speciale commissie in het leven geroepen die een fantastisch feestweekend in elkaar aan het zetten is.

Van donderdag 2 september 2010 t/m zondag 5 september 2010 is er vanalles te doen op het sportpark. Met o.a. het stratenvoetbal en de zeskamp voor de jeugd.

Bij een jubilerende vereniging hoort uiteraard ook een jubileum boek. Op de donderdagavond zal een speciale jubileum editie van het clubblad uitgereikt worden, tevens zal de bekende keeper en oud-international Piet Schrijvers op deze avond aanwezig zijn.

Een vereniging kan natuurlijk niet zonder leden, vrijwilligers en sponsoren. Voor deze groep hebben we ook leuke dingen in het vooruitzicht. Kijk maar eens even naar het programma!

Kortom: van 2 september 2010 t/m zondag 5 september 2010 is er in Alem van alles te beleven. Wij rekenen dan ook op uw komst op een van de door ons georganiseerde dagen.

Met sportieve groeten,
De commissie 80 jaar v.v. Alem.