2005-2009

• In 2005 werd het eerste elftal fraai derde in de competitie en behaalde een periodetitel.
  • Evenals vorig seizoen kon in de nacompetitie opnieuw geen promotie afgedwongen worden.
  • Alem II eindigde als voorlaatste en Alem III behaalde een mooie tweede plaats.
  • De dames deden het erg goed en behaalden maar liefst 15 punten en werden daarmee negende.
  • De vier juniorenteams deden het prima, maar het was de B die het voor het hoogtepunt zorge door kampioen te worden.
  • Op 5 september 2005 werd voorzitter Ben Broekmeulen geridderd.
  • De groenploeg (Cor Steenbekkers, Hend Steenbekkers, Wim van Kessel, Bernard Steenbekkers) werd tijdens het 75-jarige jubileum uitgekozen tot vrijwilligers van het jaar.
  • In 2005 werden er door AB Auto nieuwe inloopshirts gesponsord aan Alem 1.
  • Gerrit v/d Anker werd de nieuwe terreinknecht.
  • Op 17 september 2006 schonk Slagerij Gijs Sars nieuwe tassen aan de selectie.
  • In 2006 werd er geen nieuwe vrijwilliger van het jaar gekozen.
  • Nico Agema volgde, in het seizoen 2007-2008, Jeroen van der Meijden op als trainer.
  • Gerrit van den Anker werd in 2007 verkozen tot vrijwilliger van het jaar.
  • Op 28 oktober 2007 schonken Tonny van Lent Groenten en Fruit en Vink en van der Burg V.O.F. nieuwe trainingspakken aan Alem 1.
  • Vanwege het faillisement van VV Zaltbommel kwamen in 2008 een aantal spelers over naar VV Alem.
  • Na de twee voorgaande jaren runner-up te zijn geweest, werd in 2008, Piet van Boxtel gekozen tot vrijwilliger van het jaar.
  • In het seizoen 2008-2009 speelde Alem E1 in de Eerste Klasse.
  • Op 24 augustus 2008 sponsorde Danny Werner nieuwe inloop shirts voor Alem 1.
  • Ondertussen zijn Rick Leerintveld, Kenny Bogers en Tonny van Lent toegetreden tot het bestuur.
  • In het seizoen 2009-2010 werd John Laponder de nieuwe trainer. Hij bracht Marien van Tussenbroek als assistent-trainer mee.
  • Johan den Tek meegekomen met trainer John Laponder werd de nieuwe tereinknecht.
  • In 2009 werd Jan van der Burg verkozen tot vrijwilliger van het jaar.