12-04-1981 Maaskantse Boys 1 - Alem 1 0 - 0

Maaskantse Boys 1 - Alem 1    0-0    (0-0)

Alem speelt gelijk

In een erg matige wedstrijd speelde het spel zich vooral af op het middenveld. Geen van de ploegen was in staat om de tegenstander onder druk te zetten.
In de tweede helft eenzelfde spelbeeld, met dit verschil dat Alem nu wél een goede kans kreeg, maar Van Mook die alleen voor de keeper kwam, mistte.

In de uitwedstrijd tegen Maaskantse Boys, heeft Alem niet aan de verwachtingen voldaan. De werklust scheen zondag niet aanwezig. Maar, ook bij de thuisclub scheen weinig animo aanwezig om de punten te pakken. Er werd slecht gespeeld en daarom bleven de doelpunten uit.
Jammer dat zulke wedstrijden komen, als eenmaal de beslissing over de kampioenschappen vast staat en als men weet vrij te zijn van degradatie.
De 0-0 eindstand van deze wedstrijd gaf eigenlijk wel de juiste verhouding weer.

Bron: (Plakboeken) Mien van Boxtel