15-05-2022 Wadenoijen 3 - Alem 4 1 - 9

Wadenoijen 3 - Alem 4   1-9    (1-6)

Alem 4 boekt weer monsterzege tegen Wadenoijen 3

De competitie begint het einde te naderen, maar Alem 4 draaide vanmorgen de gashendel nog eens volledig open en boekte de grootste zege van dit seizoen.

Alem 4 heeft zijn wedstrijd tegen Wadenoijen 3 vlot met 1-9 gewonnen. De Alemse goals werden (niet noodzakelijk in deze volgorde) gescoord door Wilbert van Boxtel, Wessel Broekmeulen (2), Rick Leerintveld (2), Bas Vissers (2), Kollenburg en Kees-Jan Zwanenberg.

Met van tijd tot tijd sprankelend voetbal heeft Alem 4 zondag op Sportpark De Iepengaard thuisclub Wadenoijen 3 behoorlijk de oren gewassen. Met een alleszeggende 1-9 overwinning liet het collectief van trainer Stan Schreuders de thuisclub gedesillusioneerd achter.
Voor zover de thuisclub aspiraties had om Alem 4 pijn te doen, werd na de aftrap al snel duidelijk dat de oranjehemden vandaag in goeden doen waren. Met snel aanvalsspel en veel beweging werd de achterhoede van Wadenoijen onder grote druk gezet en doelpunten konden niet uitblijven. Alem 4 denderde door en de ene na de andere goede aanval golfde op het doel van Wadenoijen af. Een slordigheid in de verdediging van Alem leverde Wadenoijen 3 een eretreffer op. Nog voor rust liep Alem 4 uit naar 1-6.
Een duidelijke voorsprong, maar deze stand gaf de werkelijke krachtsverhouding tussen beide teams wel weer, Alem 4 was in vorm en Wadenoijen 3 kon daar zowel aanvallend als verdedigend bar weinig tegenover stellen.

Na rust nam het ontketende Alem 4 de voet wat van het gaspedaal af, de benzine raakte natuurlijk ook langzamerhand op. Er werd nog driemaal gescoord, een klinkende overwinning van Alem 4.
A.s. donderdag wacht DSC 4 en dat zal andere koek zijn dan het zwakke Wadenoijen 3.

Wilbert van Boxtel
Wessel Broekmeulen