Bart van Lent Ondernemer van het Jaar
in Sint-Michielsgestel

Bart van Lent
De 26-jarige Bart van Lent is zaterdagavond in Ontmoetingscentrum De Huif door de Gestelse ondernemers gekozen tot Ondernemer van het Jaar 2014.

De bekendmaking en bijbehorende uitreiking van de levensgrote trofee volgde aan het einde van het nieuwjaarsconcert van Harmonie Sint-Michaël. Voor het eerst sloegen de ondernemers en de muziekvereniging de handen ineen bij het organiseren van het jaarlijkse evenement. Gevolg was dat De Huif met vierhonderd bezoekers afgeladen vol liep.
Met aan het slot het toefje op de taart met de verkiezing. Meer nog dan de beide andere genomineerden, Wouter van Drongelen en Patrick Spierings glunderde Bart van Lent bij het applaus dat hen ten deel viel.

Burgemeester Pommer, de voorzitter van de ondernemersvereniging en winnaar Bart van Lent

De drie genomineerden met burgemeester Jean van de Laarschot

Foto's: © Jean van de Laarschot