Lid worden van v.v. Alem

Informatie over het Lidmaatschap

Wil je lid worden van de vv Alem? Wij heten je graag welkom.

Lid worden van de onze voetbalvereniging betekent dat je automatisch ook lid wordt van de KNVB.
Alleen dan mag aan onze voetbalactiviteiten worden meegedaan, dat geldt niet alleen voor de spelers maar ook voor leider, trainer/coach, scheidsrechter, grensrechter enz.

We onderscheiden de volgende categorieën:

Contributie Kwartaal (automatische incasso)
4x per seizoen, op 1 juli, 1 oktober, 1 januari en 1 april

Je gaat in principe een lidmaatschap aan voor een heel seizoen (1 juli t/m 30 juni)

De contributie bedraagt per jaar

Categorieën Per Jaar
Junioren (tot 18 jaar) € 100,00
Senioren (tot 35 jaar) € 188,00
Veteranen (vanaf 35 jaar) € 152,00
Kaderleden € 84,00
Niet spelende leden €48,00

Lid worden via Aanmeldformulier:
Lees voordat je het aanmeldformulier invult, deze privacy verklaring aandachtig.
Als je lid wordt zul je ook toestemming moeten geven voor deze voorwaarden.
Je kunt lid worden van vv Alem door het aanmeldingsformulier in te vullen, klik op onderstaande button:

Verklaring gedragscode Waarde(n)volle Club
v.v. Alem maakt er werk van om een actieve, bruisende en sportieve vereniging te zijn, die in de omgeving wordt herkend als een aantrekkelijke club.
Om dit ook voor de toekomst te waarborgen wordt een stringent normen en waarden beleid gehanteerd.
In onze gedragsregels en gedragscode is afdoende aangegeven welk gedrag van leden en ouders wel of niet gewenst is. Respectvol met elkaar omgaan is de basis waar alles op rust.
Met je online aanmelding ga je akkoord met de Verklaring gedragscode Waarde(n)volle Club.